Česta Pitanja

Česta Pitanja

Kako mogu da se upoznam sa uslovima korišćenja sajta

  • Uslove korišćenja sajta možete pogledati ovde

Kako da poručim proizvod online?

  • Uputstvo za online kupovinu možete pronaći “ovde.”
    Ukoliko vam je ipak neophodna asistencija prilikom online poručivanja, možete se javiti na chatu, sa kojima pokrećete razgovor klikom na chat oblačić na sajtu, sa desne strane.

Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio kupovinu?

 

  • Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, potrebno je da kreirate korisnički nalog.

 

Zašto cene nisu iste online i u prodavnicama

  • Cene na sajtu su isključivo za online poručivanje, te stoga cene koje se nalaze na sajtu mogu biti različite u odnosu na cene u maloprodajnim mestima. Cene u maloprodajnim objektima mogu biti više i kada je odloženo plaćanje u pitanju.

Kako mogu da proverim da li je proizvod dostupan u prodavnici?

  • Pozivom na broj 012 327 245″ možete proveriti dostupnost željenog proizvoda ili u najbližoj prodavnici.

Loyality program?

  • Trenutno nemamo loyalty sistem, ali se možete prijaviti na naš newsletter na naslovnoj strani” i biti u toku sa našim akcijama i primati preko emaila specijalne ponude.

Gde mogu da proverim tehničke podatke o proizvodima?

  • Tehničke karakteristike i specifikacije proizvoda možete naći ispod slike proizvoda. Ukoliko želite dodatna pojašnjenja budete slobodni da nas kontaktirate “shop@zoka.co.rs”

Kako da izmenim podatke koje sam uneo u porudžbinu nakon što je naručena?

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?

 

  • Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, imacete opciju sa desne strane “ISPORUKA NA DRUGU ADRESU?” da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

 

Želim da obradujem nekoga i pošaljem mu poklon na kućnu adresu, da li je to moguće i kako?

 

  • Da, moguće je. Prilikom poručivanja u polje „Napomena“ upišite adresu na koju želite da pošaljete poklon. imajte u vidu da troškovi isporuke nisu uvek uključeni u cenu. Prilikom obrade vaše porudžbine konktaktiraće vas naš call center u vezi iznosa troškova isporuke. Po evidentiranju uplate robu šaljemo na željenu adresu.

 

Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?

  • Za više informacija o dostupnosti proizvoda i mogućnosti poručivanja istog molimo kontaktirajte naš call centar na 012/327-245 ili na mejl: “shop@zoka.co.rs”
X